Hot Spot IWB

Przeglądasz sekcję pomocy dla oprogramowania Hot Spot IWB.

Wybierz interesujące Cię pytanie z listy poniżej:

  • Jakie są minimalne wymagania techniczne?
  • Z jakimi systemami operacyjnymi współpracuje oprogramowanie?
  • Jak zainstalować oprogramowanie Interactive Classroom?
  • Jak sprawdzić uprawnienia administracyjne?
  • Czy do instalacji potrzebne jest połączenie z internetem?
  • Ile razy mogę zainstalować (aktywować) oprogramowanie?
  • Nie mogę zainstalować oprogramowania. Co robić?
  • Czy mogę zainstalować oprogramowanie na komputerze sieciowym?
  • Jaki typ tablicy współpracuje z oprogramowaniem?
  • Jaka rozdzielczość ekranu jest optymalna dla oprogramowania?
  • Moja płyta jest uszkodzona – co robić?
  • Jakie są minimalne wymagania techniczne?

    Microsoft Windows

    Procesor: Pentium 4,2 GHz lub szybszy
    Twardy dysk: minimum 2GB wolnej przestrzeni, 3GB na dysku systemowym
    System operacyjny: Vista, XP SP2, Windows 7
    Krata graficzna: 32 MB Video RAM
    Pamięć: 1 GB RAM
    Karta dźwiękowa
    Napęd DVD
    Połączenie z internetem (do rejestracji oraz bieżących aktualizacji)
    Uprawnienia administratora systemu do instalacji oprogramowania

    Macintosh

    Procesor: Intel Core™ Duo 1.33 GHz lub szybszy
    Twardy dysk: minimum 2GB wolnej przestrzeni, 3 GB na dysku systemowym
    System operacyjny: Mac OS X wersja 10.4 lub nowsza
    Krata graficzna: 32 MB Video RAM
    Pamięć : 1 GB RAM
    Napęd DVD
    Połączenie z internetem (do rejestracji oraz bieżących aktualizacji)
    Uprawnienia administratora systemu do instalacji oprogramowania

  • Z jakimi systemami operacyjnymi współpracuje oprogramowanie?

    Oprogramowanie działa z systemami operacyjnymi MS Windows (w wersjach: XP, Vista, 7) oraz z systemem Macintosh. Oprogramowanie nie działa na systemach open source (Linux, Debian, itp.)

     

    Sprawdzenie wersji systemu operacyjnego

    W celu sprawdzenia wersji systemu operacyjnego, wykonaj następujące czynności:

     

     1. Jeśli pracujesz pod systemem operacyjnym Windows 7:

    • kliknij przycisk Start, znajdujący się w lewym dolnym rogu ekranu
    • kliknij prawym przyciskiem myszy na Komputer
    • z menu wybierz Właściwości

     

     

    • W oknie System, w sekcji Wersja systemu Windows znajdziesz wymagane informacje dotyczące Twojego systemu operacyjnego.
    • W sekcji System znajdziesz informacje na temat rodzaju systemu operacyjnego (32-bit, 64-bit).

     

     

    2. Jeśli pracujesz pod systemem operacyjnym Windows Vista:

    • kliknij przycisk Start, znajdujący się w lewym dolnym rogu ekranu
    • kliknij prawym przyciskiem myszy na Komputer
    • z menu wybierz Właściwości

     

     

    • W oknie System, w sekcji Wersja systemu Windows znajdziesz wymagane informacje dotyczące Twojego systemu oraz zainstalowanej wersji pakietu Service Pack.
    • W sekcji System znajdziesz informacje na temat rodzaju systemu operacyjnego (32-bit, 64-bit).

     

     

    3. Jeśli pracujesz na systemie operacyjnym Windows XP:

    • kliknij przycisk Start, znajdujący się w lewym dolnym rogu ekranu
    • kliknij prawym przyciskiem myszy na Mój komputer
    • z menu wybierz Właściwości

     

    • W oknie Właściwości systemu, na zakładce Ogólne, w sekcji System znajdziesz wymagane informacje dotyczące Twojego systemu oraz zainstalowanej wersji pakietu Service Pack.

  • Jak zainstalować oprogramowanie Interactive Classroom?

    • Po włożeniu płyty do napędu, instalacja powinna rozpocząć się automatycznie. Może ona potrwać nawet kilka minut.
    • W przypadku gdyby instalacja nie rozpoczęła się automatycznie, należy wyświetlić zawartość napędu DVD, a następnie dwukrotnie kliknąć na plik install.exe w folderze Install_Win.
    • Aby móc zainstalować oprogramowanie, należy posiadać uprawnienia administratora na danym komputerze. Więcej informacji, jak sprawdzić swoje uprawnienia znajduje się w punkcie "Jak sprawdzić uprawnienia administracyjne?".
    • Po zainstalowaniu produktu, konieczne jest jego zarejestrowanie, za pomocą kodu aktywacyjnego znajdującego się w pudełku z oprogramowaniem. Aby produkt został poprawnie zarejestrowany, Państwa komputer musi posiadać połączenie z internetem. Po wpisaniu kodu, mogą już Państwo od razu zacząć korzystać z oprogramowania.
    • Jeden kod aktywacyjny, umożliwia dwukrotną instalację (= rejestrację) danego produktu. Może on być zatem zainstalowany na dwóch różnych komputerach lub dwukrotnie na jednym – na przykład, w przypadku awarii lub innej utraty danych.
  • Jak sprawdzić uprawnienia administracyjne?

    W przypadku większości komputerów uprawnienia administracyjne są powiązane z kontem głównego użytkownika. Jeśli pracują Państwo na takim koncie, to uprawnienia do instalacji/zmiany oprogramowania powinny być dostępne bez potrzeby dodatkowych czynności. W przypadku problemów z uruchomieniem instalacji, należy wykonać następujące czynności:

    Kliknij prawym przyciskiem myszy na ikonkę instalatora, otwórz zakładkę Zgodność i zaznacz 'Uruchom ten program jako administrator'

    Otwórz Panel Sterowania ⇒ Konta Użytkowników ⇒ Grupy Lokalne ⇒ Użytkownicy. Nazwy użytkowników z czerwonym krzyżykiem mają wyłączone konta.

    Jeśli pracujesz pod systemem operacyjnym Windows 7 lub Windows Vista:
    Jeśli pracujesz na systemie operacyjnym Windows XP:

     

    Po prawej stronie ekranu wybierz konto Administrator, prawym przyciskiem myszy otwórz Właściwości i sprawdź, czy interesujący Cię użytkownik jest widoczny na liście. Jeśli nie jest, wybierz przycisk Dodaj, wybierz użytkownika, a następnie zamknij wszystkie okna poprzez kliknięcie przycisków OK.

    Można dodatkowo sprawdzić, czy po ponownym sprawdzeniu użytkowników, interesujący Cię użytkownik widoczny jest na liście.

  • Czy do instalacji potrzebne jest połączenie z internetem?

    Połączenie z internetem jest niezbędne, aby zarejestrować produkt Interactive Classroom. Sama instalacja oprogramowania nie wymaga połączenia z siecią. Po instalacji oprogramowania należy go zarejestrować, wpisując kod aktywacyjny, który znajduje się w pudełku.

    Połączenie z internetem nie jest konieczne, aby korzystać z oprogramowania. Dostępu do sieci wymaga wyłącznie narzędzie dostępu do Macmillan Online Dictionary.

  • Ile razy mogę zainstalować (aktywować) oprogramowanie?

    Kod aktywacyjny dołączony do produktu umożliwia dwukrotną instalację/rejestrację oprogramowania. Może on być zatem zainstalowany na dwóch różnych komputerach lub dwukrotnie na jednym – na przykład, w przypadku awarii lub innej utraty danych.

  • Nie mogę zainstalować oprogramowania. Co robić?

    Instalacja oprogramowania można potrwać nawet 10 minut. W tym czasie pasek postępu może się nawet zatrzymać. Nie należy się tym martwić, tylko cierpliwie zaczekać, aż proces instalacji zakończy się.

    Jeśli w czasie instalacji występują nieoczekiwane problemy i nie jest możliwe jej ukończenie, może to być związanie z jednym z poniższych czynników:

    Państwa komputer nie spełnia minimalnych wymagań systemowych. Są one dostępne w punkcie "Jakie są minimalne wymagania techniczne?".

    Nie mają Państwo uprawnień administratora na swoim komputerze. Więcej informacji dostępne jest punkcie "Jak sprawdzić uprawnienia administracyjne?".

    Na komputerze zainstalowane było wcześniej oprogramowanie Adobe AIR.

    Państwa oprogramowanie antywirusowe zgłasza zagrożenie/wirus/obecność niechcianego oprogramowania.

    W przypadku problemów z Adobe AIR, zalecamy odinstalowanie z dysku zarówno tego programu, jak również przerwanie instalacji oprogramowania Interactive Classroom. Aby to zrobić, należy przejść do Panelu sterowania, wybrać opcję Dodaj/Usuń programy, znaleźć na liście program Adobe AIR oraz oprogramowanie Interactive Classroom i usunąć obydwa z nich. Aby upewnić się, że wszystkie pliki zostały usunięte, należy przejść do folderu C:\Program Files\Macmillan\*nazwa produktu* i upewnić się, że jest on pusty. Wtedy można ponownie zainstalować z płyty oprogramowaniem Interactive Classroom. Nie jest konieczna oddzielna instalacja programu Adobe AIR. Płyta z produktem zawiera już odpowiednią wersję tego programu.

    W niektórych przypadkach, oprogramowanie antywirusowe znajdujące się na komputerze, może podczas instalacji Interactive Classroom, zgłaszać obecność wirusa/pliku typu trojan/zagrożenia. Zapewniamy, że nasze oprogramowanie jest bezpieczne i nie zawiera żadnych plików, które mogłyby być zagrożeniem dla komputera. Program antywirusowy błędnie identyfikuje produkt jako niebezpieczny. Aby umożliwić instalację, należy tymczasowo wyłączyć ochronę antywirusową lub dodać Interactive Classroom do wyjątków i kontynuować instalację.

  • Czy mogę zainstalować oprogramowanie na komputerze sieciowym?

    Nie, nasze oprogramowanie nie posiada wersji sieciowej lub wielostanowiskowej. Może być instalowane tylko na jednym komputerze.

  • Jaki typ tablicy współpracuje z oprogramowaniem?

    Oprogramowanie współpracuje z większością typów tablic, w tym z tablicami typu Promethean, Smartboard, Hitachi, eBeam Luidia. Produkt Interactive Classroom może być także używany ze zwykłym projektorem podłączonym do komputera. Przed instalacją należy zawsze sprawdzić, czy komputer spełnia minimalne wymagania techniczne, dostępne w punkcie "Jakie są minimalne wymagania techniczne?".

  • Jaka rozdzielczość ekranu jest optymalna dla oprogramowania?

    Optymalną rozdzielczością ekranu dla oprogramowania jest 1024x768.

    Jeśli pracujesz pod systemem operacyjnym Windows 7:

    Aby sprawdzić/zmienić rozdzielczość otwórz Start ⇒ Panel Sterowania ⇒ Wygląd i personalizacja ⇒ Dopasuj rozdzielczość ekranu, a następnie wybierz na liście żądaną rozdzielczość.

    Jeśli pracujesz pod systemem operacyjnym Windows Vista:

    Aby sprawdzić/zmienić rozdzielczość otwórz Start ⇒ Panel Sterowania ⇒ Personalizacja ⇒ Ustawienia ekranu. Dopasuj rozdzielczość ekranu, a następnie wybierz na liście żądaną rozdzielczość.

    Jeśli pracujesz na systemie operacyjnym Windows XP:

    Aby sprawdzić/zmienić rozdzielczość otwórz Start ⇒ Panel Sterowania, oraz kliknij na ikonę Ekran. Po czym wybierz zakładkę ustawienia i tam dopasuj rozdzielczość ekranu, a następnie wybierz na liście żądaną rozdzielczość.

  • Moja płyta jest uszkodzona – co robić?

    Jeśli otrzymałeś uszkodzoną płytę, skontaktuj się ze swoim regionalnym reprezentantem. Macmillan nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia spowodowane z winy Użytkownika.

newsletter dla anglistów

Zaproszenia na szkolenia, nowości wydawnicze, konkursy

Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informuję, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Macmillan Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 146A. Dane osobowe (tj. adresy e-mail) zbierane są przez Macmillan Polska Sp. z o.o. wyłącznie w celu ich przetwarzania dla realizacji usługi „Newsletter”. Dane nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy o ochronie danych osobowych. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści jej danych oraz możliwość ich poprawiania. Dane są podawane przez osoby, których dotyczą, dobrowolnie, niemniej bez ich podania nie jest możliwa realizacja usługi „Newsletter”.

Cookies

Ta strona używa plików Cookies

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www. Aby dowiedzieć sie więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj.