Language revision tasks with a creative difference

Jak kreatywnie, kinetycznie, ale mądrze powtarzać materiał językowy w klasie

Szczegóły webinarium:

 
 
  • KREATYWNOŚĆ
  • UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWE
  • PLANOWANIE LEKCJI
  • motywacja
  • Data: 03.10.2018 19:30 - 21:10
  • Trener: Marta Rosińska
  • Typ szkolenia: webinarium
  • Ścieżka: metodyka
79.00 zł
Rejestracja zakończona

Szczegóły szkolenia:

Data szkolenia: 3 października (środa) 2018 w godzinach 19:30 – 21:10
Czas trwania: 90 minut + 10 minut przerwy
Typ szkolenia: Webinarium
Język: angielski

Dla kogo jest szkolenie?

  • Nauczyciele j. angielskiego w klasach 4-8 szkoły podstawowej
  • Nauczyciele j. angielskiego w gimnazjum
  • Nauczyciele j. angielskiego w szkołach ponadgimnazjalnych
  • Lektorzy j. angielskiego w prywatnych szkołach językowych
  • Lektorzy j. angielskiego na wyższych uczelniach
  • Egzaminatorzy egzaminu ósmoklasisty
  • Egzaminatorzy maturalni

Opis szkolenia:

  • Co pomaga uczniom zapamiętać język obcy?
  • Co tak naprawdę motywuje ucznia do wykonania zadań powtórkowych?
  • Dlaczego warto szukać nowych, lecz przemyślanych sposobów utrwalania materiału?
  • Jakie gadżety i gry językowe można wykorzystać, aby zachęcić ucznia do zapamiętania materiału?
  • Czy kreatywność zawsze sprawdza się w klasie językowej?

Na te i wiele innych ważnych pytań odpowiem w trakcie praktycznego webinarium o roli kreatywności w klasie językowej w odniesieniu do ćwiczeń powtarzających materiał językowy. Zaprezentuję, w jaki sposób można wykorzystać wiele ciekawych materiałów, a nawet przedmiotów, tak aby powtórzyć np. słownictwo, gramatykę czy wiedzę o świecie zdobytą na lekcji.

Czego nauczysz się na szkoleniu?

  • Jak mobilizować i pobudzać pamięć ucznia poprzez kreatywne ćwiczenia językowe
  • Które typy zadań powtórkowych są bardziej motywujące, a które mniej
  • Które techniki pozwalają powtórzyć jak najwięcej materiały językowego naraz
  • Dlaczego warto i trzeba stawiać uczniom kreatywne wyzwania językowe
  • Jak tworzyć zadania klasowe, które stawiają na pomysłowość, zarówno ucznia, jak i nauczyciela
  • W jaki sposób angażować ucznia poprzez ruch
  • Jakie gry językowe ułatwiają uporządkowanie języka
  • Kiedy najlepiej przeprowadzać ćwiczenia o zwiększonym poziomie kreatywności

Dlaczego warto?

Bez mądrego i systematycznego utrwalania materiału językowego nie można mówić o skutecznym uczeniu. Powtarzanie często kojarzy się z mechanicznym, mało ciekawym drillem, niekoniecznie angażującym i atrakcyjnym dla ucznia.

Sztuka w efektywnego powtarzania polega na tym, aby tak zaprojektować cały proces konsolidacji języka, żeby pobudzić mózg, pomóc mu zorganizować wiedzę i zachęcić go do współpracy. Stosuję bogaty repertuar ćwiczeń z tego zakresu, angażujących różne grupy wiekowe i chętnie podzielę się swoimi pomysłami. Przekonasz się, że nie trudno być kreatywnym nauczycielem.

Program szkolenia Pobierz jako pdf

20:25 – 21:10
2018-10-03
część 2 (45 minut)
Marta Rosińska

Creative resources and activities

20:15 – 20:25
2018-10-03
przerwa (10 minut)
19:30 – 20:15
2018-10-03
część 1 (45 minut)
Marta Rosińska

The role of creativity in the classroom and creative language activities

Marta Rosińska

Trener:

Marta Rosińska

Marta Rosińska is a graduate of Łódź University where she specialized in modern British drama. She also completed Advanced Diploma in Language Teaching...

czytaj dalej

Certyfikat

Uczestnicy szkolenia mogą wygenerować certyfikat po zalogowaniu.

Materiały dla uczestnika

Materiały są dostępne dla uczestników szkolenia po zalogowaniu.

  • dodatkowe ćwiczenia, wskazówki, porady, biblio- i webliografia
  • wybór slajdów
  • dostęp do nagrania webinarium

Language revision tasks with a creative difference

  • Data: 03.10.2018 19:30 - 21:10
  • Trener: Marta Rosińska
79.00 zł
Rejestracja zakończona

„Uwielbiam kreatywne powtórki językowe, które angażują ucznia jako jednostkę, ale też te, które motywują uczniów do współpracy. Bycie kreatywnym nauczycielem jest łatwiejsze niż nam się wydaje. Wystarczy kilka sposobów i trochę wiedzy o tym, co lubi nasz mózg, aby się ‘wciągnąć’! Dasz się wciągnąć?”

Marta Rosińska
trener

To szkolenie jeszcze nie ma recenzji

Bądź pierwszy i dodaj swoją recenzję dla tego szkolenia. Żeby dodać recenzję musisz być uczestnikiem szkolenia i być zalogowany na swoje konto.

Dodaj recenzję

Recenzję może wystawić tylko uczestnik szkolenia po zalogowaniu.

Inspirujemy, wspieramy, towarzyszymy w rozwoju

Wystarczy, że zarejestrujesz się w naszym serwisie a otrzymasz pełen dostęp do szkoleń Instytutu

zostań naszym klientem

Rejestracja trwa tylko 3 minuty.

Inspirujemy, wspieramy, towarzyszymy w rozwoju