Jak uczy się mózg i co z tego wynika?

dr Marzena Żylińska

10 styczeń 2014 | Przedszkole, Szkoła podstawowa klasy 1-3, Szkoła podstawowa klasy 4-6, Gimnazjum, Szkoły ponadgimnazjalne, Uczelnie i szkoły językowe

Streszczenie sesji

Ludzki mózg uczy się cały czas, ale w naturalny sposób robi to inaczej, niż oczekują tego dzisiejsze szkoły. Połączenie metod neuroobrazowania z tradycyjnymi badaniami pozwala na coraz lepsze zrozumienie natury procesów uczenia się. Badacze mózgu sugerują konieczność zweryfikowania stosowanych dziś w szkołach metod nauczania i podpowiadają, co wspiera, a co hamuje naturalne procesy uczenia się. Wiele z tych wskazówek można zastosować również na lekcjach języków obcych.

dr Marzena Żylińska

Dowiedz się więcej

newsletter dla anglistów

Zaproszenia na szkolenia, nowości wydawnicze, konkursy

Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informuję, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Macmillan Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 146A. Dane osobowe (tj. adresy e-mail) zbierane są przez Macmillan Polska Sp. z o.o. wyłącznie w celu ich przetwarzania dla realizacji usługi „Newsletter”. Dane nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy o ochronie danych osobowych. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści jej danych oraz możliwość ich poprawiania. Dane są podawane przez osoby, których dotyczą, dobrowolnie, niemniej bez ich podania nie jest możliwa realizacja usługi „Newsletter”.

Cookies

Ta strona używa plików Cookies

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www. Aby dowiedzieć sie więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj.