Pomoc

Znajdujesz się w dziale pomocy szkoleń wydawnictwa Macmillan.
W tym dziale:

  • poznasz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania (FAQ)
  • obejrzysz filmy instruktażowe on-line
  • zadasz pytanie pracownikowi działu pomocy

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

  • Jak wyglądają szkolenia

    Z czego składa się szkolenie?

    Kupując szkolenia otrzymujesz:

    • dostęp do webinarium prowadzonego na żywo
    • wygodny dostęp do filmów wideo w dowolnym miejscu i czasie
    • materiały dodatkowe
    • certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu


    Nasze szkolenia składają się z wielu elementów. Kupując szkolenie przede wszystkim otrzymujesz wygodny dostęp do praktycznego webinarium. Po zalogowaniu na swoim koncie możesz w prosty sposób przejść do nauki dzięki możliwości 2 krotnego oglądania szkolenia, które się odbyło. Dzięki dołączonym materiałom w łatwy sposób powtórzysz wszystkie czynności wykonywane przez trenera. Po zakończeniu kursu otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający nowo nabyte umiejętności. Certyfikat możesz wydrukować.
    Ze szkolenia możesz korzystać za pośrednictwem dowolnej przeglądarki internetowej. Jeśli do szkolenia dołączone zostały dodatkowe materiały szkoleniowe, też będą dostępne za pośrednictwem platformy szkoleniowej online. Aby korzystać ze szkoleni, potrzebujesz jednynie dostępu do internetu. Szkolenia możesz oglądać po zalogowaniu do swojego konta w macmillan.pl.

    Czy mogę pobrać szkolenie?

    Nie możesz pobrać zakupionego szkolenia. Kupując dostęp do szkolenia oglądasz je po zalogowaniu do swojego konta w formie webinarium. Po jego zakończeniu masz jeszcze możliwość 2 krotnego jego oglądania. Do zakupionego szkolenia masz również dostęp do materiałów dla uczestników i możliwość wygenerowania imiennego certyfikatu.

    Na jak długo mam dostęp do szkolenia?

    Dostęp do szkolenia jest ogrniczony. Szkolenie możesz oglądać w dniu jego odbywania się i 2 razy po jego zakończeniu w postaci dostępnego nagrania ze szkolenia po zalogowaniu do swojego konta.

    Jak pobrać materiały wykorzystywane przez trenera?

    Wszelkie materiały dołączone do szkolenia można pobierać za pośrednictwem platformy szkoleniowej on-line. Po zalogowaniu na swoje konto i przejściu na stronę danego szkolenia jełsi byłeś uczestnikiem szkolenia będziesz miał dostęp do materiałów dodatkowych, które możesz pobrać. Materiały dodatkowe do szkolenia dostępne są na stronie szkolenia po prawej stronie.

  • Certyfikat ukończenia

    Czy certyfikat ukończenia jest dodatkowo płatny?

    Nie, certyfikat ukończenia jest integralną częścią zakupionego szkolenia i pobieramy żadnych dodatkowych opłat.

    W jakim formacie otrzymam certyfikat ukończenia szkolenia?

    Z chwilą ukończenia szkolenia certyfikat generowany jest automatycznie i jest on zawsze dostępny w twoim profilu. Możesz go pobrać w formacie PDF i wydrukować.

    Jakie warunki muszę spełnić, aby otrzymać certyfikat?

    Warunkiem wygenerowania certyfikatu ukończenia jest zakup dostępu do wybranego szkolenia, i uczestnictwo w nim.

  • Sprawy techniczne

    Czego będę potrzebował, aby skorzystać ze szkolenia?

    Do korzystania z kursu wystarczy dowolna przeglądarka internetowa - polecamy najnowsze wersje przeglądarek Google Chrome oraz Mozilla Firefox. Dodatkowo do oglądanie naszych szkoleń w formie webinarium na żywo będziesz potrzebować aktualnej wersji Adobe Flash Player - wtyczka musi być włączona i aktualna. Jeżeli odtwarzasz filmy znajdujące się na naszych stronach to oznacza, że również bez problemu będziesz mógł również korzystać ze szkolenia na naszej platformie.

  • Zamówienia

    Jak mogę zamówić szkolenie?

    Zamówienia możesz składać wyłącznie za pośrednictwem sklepu internetowego gdyż tylko w taki w sposób zgodnie z obowiązującym prawem oraz naszymi rozwiązaniami jesteśmy w stanie zapewnić Ci pełnowartościowy dostep do szkolenia.
    Jeżeli masz jakiekolwiek pytania związane z zakupem to zapraszamy do kontaktu. Jesteśmy dostępni dla Ciebie od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16. Zadzwoń (tel. +48 22 32 11 925) lub napisz, a my przeprowadzimy Cię przez proces składania zamówienia.

    Jak długo muszę czekać na to, aby uzyskać dostęp do kursu?

    Prawie zawsze dostęp do kursu otrzymasz natychmiast po opłaceniu zamówienia. Jednak w niektórych przypadkach może to potrwać nieco dłużej. Dostęp do szkolenia zawsze przyznawany jest po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Jeśli zależy Ci na szybkim dostępie do szkoleń - skorzystaj z szybkich płatności PayU, które księgowane są automatycznie. Przelewy tradycyjne księgowane są ręcznie, w dni robocze. Księgowanie takiej wpłaty może potrwać nawet do 5 dni roboczych.

    Czy moje dane są bezpieczne?

    Oczywiście. Dbamy o dane osobowe naszych klientów, nie udostępniamy ich innym podmiotom. Zapewniamy Cię, że nasza firma zgodnie z ustawą przestrzega polityki bezpieczeństwa danych osobowych i dokładamy wszelkich starań, aby Twoje dane osobowe były u nas bezpieczne. Stosujemy między innymi szyfrowanie SSL, a nasza baza danych jest zarejestrowana w GIODO. Więcej możesz dowiedzieć się na stronie polityka prywatności.

    Czy wystawiacie fakturę?

    Tak, do każdego zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem wystawiamy fakturę jako dowód legalnej transakcji. W koszyku podczas składadania zamówienia masz możliwość podania danych, które znajdą się na dokumencie. Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT (23%). Faktura będzie dostępna z chwilą gdy zamówienie otrzyma status "opłacone", w praktyce otrzymasz ją od nas w mailu oraz będziesz mieć możliwość pobrania bezpośrednio z panelu klienta. Faktur wystawiana jst zwykle do 3 dni roboczych od monentu zaksięgowania wpłaty.

    Pomyliłem się w zamówieniu, co teraz?

    Jeżeli zamówienie jest jeszcze w realizacji prosimy niezwłocznie skontaktować się z nami (tel. +48 22 32 11 925 lub strona kontaktowa) , a problem na pewno zostanie szybko rozwiązany.

    Czy muszę założyć konto, aby dokonać zakupu?

    Konto jest niezbędne do tego, abyś uzyskał dostęp i mógł korzystać z zakupionych u nas szkoleń. Zależy nam na tym, aby proces zakupu był jak najprostszy jednak brak rejestracji w systemie uniemożliwiłby nam dostarczenie pełnego szkolenia. Konto w serwisie jest niezbędne do uzyskania dostępu do zakupionych szkoleń. Nie musisz go jednak specjalnie tworzyć wcześniej - w trakcie składania pierwszego zamówienia w serwisie, konto zostanie utworzone automatycznie, a dane do logowania prześlemy na twoją skrzynkę mailową.

    Czy rejestracja jest płatna i jakie daje korzyści?

    Rejestracja jest zupełnie darmowa. Do konta przypiszemy pełną historię twoich zamówień, płatności, faktur oraz będziesz mieć możliwość korzystania w dowolnym miejscu i czasie z zakupionych przez siebie szkoleń. Będąc zarejestrowanym użytkownikiem w pierwszej kolejności otrzymujesz informacje o nowych szkoleniach i masz możliwość otrzyania specjalnego kodu rabatowego na zakup szkoleń.

    Czy mogę kupić kurs dla kogoś innego? Jak to zrobić?

    Oczywiście możesz złożyć zamówienie, w którym dane właściciela konta są inne niż dane płatnika znajdujące się na fakturze, pamiętaj jednak o tym, że to użytkownik, który jest właścicielem konta w naszym systemie ma prawo do korzystania ze szkolenia, a jego dane znajdą się na certyfikacie ukończenia.

  • Informacje o rabatach

    Kupowałem kilka razy szkolenia w waszym sklepie, czy dostanę specjalny rabat?

    Zawsze dbamy o naszych stałych klientów, dlatego też wprowadziliśmy bardzo atrakcyjny system premiowania w formie kodów rabatowych, dzięki którym możesz uzyskać rabat na dowolne szkolenia. Dodatkowo jeżeli subskrybujesz nasz newsletter to otrzymasz od nas informacje o specjalnych ofertach i promocjach.

  • Zwroty i reklamacje

    Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

    Staramy się, aby wszystkie materiały znajdujące się w naszej ofercie były najwyższej jakości oraz spełniały Twoje oczekiwania. Na stronach poszczególnych kursów znajdują się liczne możliwości sprawdzenia produktu przed dokonaniem zakupu. Umieszczamy opis szkolenia, szczegółowy spis treści, zwiastun, czas trwania, opinie klientów, a także informacje dla kogo jest szkolenie. Zgodnie z regulaminem (par 8) produkty elektroniczne nie podlegają zwrotom. Prosimy, aby wszystkie zakupy były przemyślane. W razie wątpliwości zachęcamy do kontaktu z nami, a my podpowiemy jaki kurs wybrać.

  • Konto użytkownika

    Czym jest konto użytkownika?

    Konto Użytkownika jest to przestrzeń serwisowa Platformy macmillan.pl, dostępna dla Użytkowników po wprowadzeniu adresu e-mail i hasła, umożliwiająca m.in. dostęp do zakupionych szkoleń oraz zamieszczanie danych, które są wykorzystywane przez Usługodawcę na warunkach określonych w Regulaminie. Konto użytkownika jest niezbędne do korzystania z Platformy macmillan.pl, w tym składania zamówień.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Zadaj pytanie pracownikowi działu pomocy

Inspirujemy, wspieramy, towarzyszymy w rozwoju

Wystarczy, że zarejestrujesz się w naszym serwisie a otrzymasz pełen dostęp do szkoleń Instytutu

zostań naszym klientem

Rejestracja trwa tylko 3 minuty.

Inspirujemy, wspieramy, towarzyszymy w rozwoju

newsletter dla anglistów

Zaproszenia na szkolenia, nowości wydawnicze, konkursy

Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informuję, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Macmillan Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 146A. Dane osobowe (tj. adresy e-mail) zbierane są przez Macmillan Polska Sp. z o.o. wyłącznie w celu ich przetwarzania dla realizacji usługi „Newsletter”. Dane nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy o ochronie danych osobowych. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści jej danych oraz możliwość ich poprawiania. Dane są podawane przez osoby, których dotyczą, dobrowolnie, niemniej bez ich podania nie jest możliwa realizacja usługi „Newsletter”.

Cookies

Ta strona używa plików Cookies

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www. Aby dowiedzieć sie więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj.