Bezpłatne szkolenia metodyczne w ramach Golden i Platinum Macmillan Partners

Rozwój metodyczny lektorów, którzy korzystają z naszych kursów, jest dla nas niezwykle ważny. Dlatego w naszej ofercie znajdą Państwo szeroki wybór tematów ukazujących metodykę nauczania z jej różnych stron i aspektów, takich jak:

  • learner engagement, focus, attention, motivation
  • global skills, critical thinking, visual competence, cooperation & collaboration
  • grammar, reading, speaking, context-based teaching, mediation
  • lesson planning, consolidation & revision, assessment, exam preparation.

Ofertę 29 sesji do wyboru prezentujemy poniżej w 3 blokach ułożonych według wieku słuchaczy: najmłodszych uczniów, nastolatków i (młodych) dorosłych. Szkolenia prowadzimy w siedzibie Państwa szkoły/uczelni lub online.

Aby zorganizować szkolenie w ramach programu Macmillan Partners, prosimy o kontakt z reprezentantem w Państwa regionie.

trenerzy_szkolenia
  • Young Learners

    • Assessing different forms of assessment in your primary classroom
      on-line only

      Assessing different forms of assessment in your primary classroom

      jakie metody oceniania mamy do dyspozycji w pracy z najmłodszymi uczniami, jaka jest ich specyfika i którą z nich wybrać - na konkretnych przykładach.

      Trener: Małgorzata Mróz Methodology area: assessment

    • No student left behind – how to prepare meaningful skill check-ups for your young learners
      on-line only

      No student left behind – how to prepare meaningful skill check-ups for your young learners

      skąd biorą się nierówności w poziomie uczniów jednej grupy i jak odpowiednio wesprzeć każde dziecko w trakcie trwania kursu języka obcego, aby nie pogłębiać różnic i harmonijnie pracować z całą grupą

      Trener: Małgorzata Mróz Methodology area: mixed ability

    • Global learning skills for the 21st century primary classroom
      face-to-face or on-line

      Global learning skills for the 21st century primary classroom

      jak rozwijać kluczowe umiejętności uczniów według koncepcji 4K (komunikacja, krytyczne myślenie, kooperacja, kreatywność) na zajęciach z języka angielskiego dla dzieci i wczesnych nastolatków

      Trener: dr Anna Parr-Modrzejewska Methodology area: global skills

    • Jak dobrze zakręcić lekcją dla przedszkolaków on-line i off-line
      face-to-face or on-line

      Jak dobrze zakręcić lekcją dla przedszkolaków on-line i off-line

      jak sprytnie wkręcić maluchy, w klasie i przed ekranem, w historykę, piosenkę, nietuzinkowe powtarzanie słownictwa czy eko-projekt

      Trener: Barbara Bednarczyk Methodology area: engagement

    • Discover smart lesson planning for your young learners
      face-to-face or on-line

      Discover smart lesson planning for your young learners

      jak mądrze zaplanować lekcję dla przedszkolaków tak, aby maksymalnie wykorzystać potencjał podręcznika a jednocześnie rozwijać kreatywność maluchów i ich umiejętność współpracy

      Trener: Barbara Bednarczyk Methodology area: lesson planning

    • Let’s watch some … grammar! Video in the young learner’s classroom
      on-line only

      Let’s watch some … grammar! Video in the young learner’s classroom

      jak wspierać rozwój językowy najmłodszych dzięki połączeniu unikalnych treści, atrakcyjnych animacji i innych form wideo

      Trener: Małgorzata Mróz Methodology area: grammar

    • Creating competent readers in the lower primary classroom
      face-to-face or on-line

      Creating competent readers in the lower primary classroom

      jak rozwijać umiejętność czytania w języku obcym u najmłodszych, poprzez odpowiednio dobrane, atrakcyjne ćwiczenia i zadania

      Trener: dr Anna Parr-Modrzejewska Methodology area: reading

    • How to navigate young learners’ progress with gamified digital tools
      on-line only

      How to navigate young learners’ progress with gamified digital tools

      jak wykorzystać supernowoczesne rozwiązania cyfrowe, by wzmocnić motywację i zaangażowanie oraz ułatwić najmłodszym przyswajanie materiału i umiejętności językowych

      Trener: Małgorzata Mróz Methodology area: gamification, assessment

  • Teenagers

    • AssessMEANT – how to give feedback that motivates your teenage students
      face-to-face or on-line

      AssessMEANT – how to give feedback that motivates your teenage students

      jak sprawić, żeby ocenianie było motywującą formą komunikacji między nauczycielem a uczniem

      Trener: dr Jacek Łagun Methodology area: assessment

    •  Use it or lose it! How to teach - and learn - vocabulary & grammar in context
      on-line only

      Use it or lose it! How to teach - and learn - vocabulary & grammar in context

      jak pomóc nastolatkom lepiej zapamiętywać środki językowe poprzez odpowiedni dobór ćwiczeń z kontekstem komunikacyjnym

      Trener: dr Karolina Kotorowicz-Jasińska Methodology area: context-based teaching

    • Connecting people: equipping your teenagers for the world of tomorrow
      face-to-face or on-line

      Connecting people: equipping your teenagers for the world of tomorrow

      jak przygotować ucznia do skutecznego funkcjonowania we współczesnym świecie: rola komunikacji interpersonalnej oraz międzykulturowej

      Trener: dr Czesław Kiński Methodology area: global skills

    • How to kick your teenagers’ speaking skills into high gear
      face-to-face or on-line

      How to kick your teenagers’ speaking skills into high gear

      jak przełamać barierę w mówieniu nawet u najsłabszych i jak wszystkim pomóc mówić częściej, więcej i lepiej

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak Methodology area: speaking

    • How to assess your teenage students’ mistakes in speaking and writing
      on-line only

      How to assess your teenage students’ mistakes in speaking and writing

      jakie są najczęstsze przyczyny błędów językowych i jak skutecznie na nie reagować, by pomóc nastolatkom lepiej mówić i pisać w j. obcym

      Trener: dr Karolina Kotorowicz-Jasińska Methodology area: assessment

    • Mixability.ed – working with mixed ability teenage groups
      face-to-face or on-line

      Mixability.ed – working with mixed ability teenage groups

      jak organizować pracę w grupach składających się z nastoletnich uczniów o różnym poziomie zaawansowania

      Trener: dr Jacek Łagun Methodology area: mixed ability

    • All together now – how to orchestrate meaningful language skill revision with your teenagers
      on-line only

      All together now – how to orchestrate meaningful language skill revision with your teenagers

      skąd biorą się nierówności w poziomie uczniów jednej grupy i jak odpowiednio wesprzeć każdego nastolatka w trakcie trwania kursu języka obcego, aby nie pogłębiać różnic i harmonijnie pracować z całą grupą

      Trener: Małgorzata Mróz Methodology area: lesson planning

    • Attention-Friendly Teaching: Tips and Tricks, Tried-and-Tested
      face-to-face or on-line

      Attention-Friendly Teaching: Tips and Tricks, Tried-and-Tested

      jak i czym przyciągnąć uwagę nastolatków, jak ją utrzymać na dłużej i jak do tego wykorzystać chat GPT – kilka sprawdzonych tricków i patentów.

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak Methodology area: attention, engagement

    • How to help teenagers with their speaking – for exams and beyond
      face-to-face or on-line

      How to help teenagers with their speaking – for exams and beyond

      jak nowocześnie i skutecznie rozwijać umiejętność mówienia w języku obcym, m.in. (lecz nie wyłącznie) na potrzeby egzaminów takich jak Cambridge First

      Trener: dr Monika Cichmińska Methodology area: speaking

    • How to make sense of global skills behind YOUR classroom doors
      face-to-face or on-line

      How to make sense of global skills behind YOUR classroom doors

      jak uczyć współczesne nastolatki nie tylko znakomicie komunikować się po angielsku, ale także jak przy pomocy angielskiego wpływać na ich rzeczywistość i zmieniać ją na lepsze

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak Methodology area: global skills

    • How to develop higher order thinking skills with your teenagers
      face-to-face or on-line

      How to develop higher order thinking skills with your teenagers

      jak pomóc nastolatkom rozwijac się zaróno językowo jak i kognitywnie, jako część nowoczesnych zajęć z języka obcego

      Trener: dr Monika Cichmińska Methodology area: critical thinking

    • Teaching and learning English with the brain in mind & beyond
      face-to-face or on-line

      Teaching and learning English with the brain in mind & beyond

      jak dobierać i tworzyć ćwiczenia językowe, które zaciekawią, zaangażują i zachwycą współczesne nastolatki

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak Methodology area: learner engagement

    • Drill with a thrill in a teenage language classroom
      face-to-face or on-line

      Drill with a thrill in a teenage language classroom

      jak i dlaczego powtórki i utrwalanie są super ważne, jak często je najlepiej organizować i jakie ćwiczenia dobierać

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak Methodology area: consolidation & revision

  • Adults

    • More than words: helping your students prepare for ESOL speaking tests
      face-to-face or on-line

      More than words: helping your students prepare for ESOL speaking tests

      jak wspomagać uczniów w świadomym rozwijaniu zasobów językowych oraz emocjonalnych, by odnieśli sukces na egzaminie ustnym z j. obcego

      Trener: dr Czesław Kiński Methodology area: exams

    • PAIRnormal activity: cooperation and collaboration as an attitude in teaching English
      face-to-face or on-line

      PAIRnormal activity: cooperation and collaboration as an attitude in teaching English

      jak tworzyć i wykorzystywać szanse na współpracę uczniów podczas rozwijania każdej z umiejętności językowych

      Trener: dr Jacek Łagun Methodology area: cooperation/ collaboration

    • Getting ready for the unpredictable future - 21st century skills as keys to flourishing in future job markets
      face-to-face or on-line

      Getting ready for the unpredictable future - 21st century skills as keys to flourishing in future job markets

      jak uczyć języka obcego, żeby wyposażać uczniów w zdolności komunikacyjne niezbędne na rynku pracy w XXI wieku

      Trener: dr Jacek Łagun Methodology area: global skills

    • How to develop adult learners’ visual competence on-line and off-line
      face-to-face or on-line

      How to develop adult learners’ visual competence on-line and off-line

      jakie mikro-umiejętności są niezbędne, by uczący się skutecznie przetwarzał informacje zawarte w obrazie statycznym i wideo oraz jak je rozwijać w nowoczesnym kursie języka obcego

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak Methodology area: visual competence

    • How to assess adult learners effectively, on-line and off-line
      face-to-face or on-line

      How to assess adult learners effectively, on-line and off-line

      co naprawdę oznacza ocenianie wspierające w przypadku dorosłych i jak mądre strategie z klasy tradycyjnej przenieść do nauczania zdalnego

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak Methodology area: assessment

    • How to make language relevant on-line & off-line
      face-to-face or on-line

      How to make language relevant on-line & off-line

      jak zachęcić słuchaczy do aktywnej analizy struktur językowych pod względem ich realnej wartości komunikacyjnej, podnieść poziom zaangażowania i motywacji słuchaczy na zajęciach tradycyjnych lub zdalnych

      Trener: dr Monika Cichmińska Methodology area: focus, engagement, motivation

    • How to help adult learners cope with communicative failure – on-line and/or off-line
      face-to-face or on-line

      How to help adult learners cope with communicative failure – on-line and/or off-line

      skąd biorą się porażki komunikacyjne i jak uczącego się na nie strategicznie przygotować, m.in. dzięki technikom mediacji językowej

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak Methodology area: mediation

    • A new science of effectiveness behind your classroom doors
      face-to-face or on-line

      A new science of effectiveness behind your classroom doors

      jak projektować i przeprowadzać naprawdę efektywne zajęcia i programy językowe, bazując na wynikach najnowszych światowych badań nad tym, co (nie) działa w edukacji

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak Methodology area: lessson planning

Znajdź reprezentanta
w swoim regionie

Wpisz kod pocztowy:

-