Bezpłatne szkolenia metodyczne w ramach Golden i Platinum Macmillan Partners

Rozwój metodyczny lektorów, którzy korzystają z naszych kursów, jest dla nas niezwykle ważny. Dlatego w naszej ofercie znajdą Państwo szeroki wybór tematów ukazujących metodykę nauczania z jej różnych stron i aspektów, takich jak:

  • learner engagement, focus, attention, motivation
  • global skills, critical thinking, visual competence, cooperation & collaboration
  • grammar, reading, speaking, context-based teaching, mediation
  • lesson planning, consolidation & revision, assessment, exam preparation.

Proponujemy bogatą ofertę sesji podzielonych na 3 bloki tematyczne, dostosowane do wieku słuchaczy: najmłodszych uczniów, nastolatków oraz (młodych) dorosłych. Szkolenia prowadzimy w siedzibie Państwa szkoły/uczelni lub online.

Aby zorganizować szkolenie w ramach programu Macmillan Partners, prosimy o kontakt z reprezentantem w Państwa regionie.

Pobierz zestawienie sesji w pliku PDF

trenerzy_szkolenia
  • Young Learners

    • Engaging young minds and senses: storytelling for active learning of your young learners
      face-to-face or on-line

      Engaging young minds and senses: storytelling for active learning of your young learners

      jak wykorzystać różnorodne techniki storytellingu w pracy z najmłodszymi, aby rozwijać zarówno ich umiejętności językowe jak i ich kreatywność i kompetencje społeczne

      Trener: Anna Kozicka Methodology area: storytelling

    • Give me 5 revision techniques & routines – fresh aces up your sleeve when you teach young learners
      face-to-face or on-line

      Give me 5 revision techniques & routines – fresh aces up your sleeve when you teach young learners

      jak efektywnie I kreatywnie utrwalać materiał językowy z najmłodszymi, tak by realnie wspomóc długofalowe zapamiętywanie

      Trener: Anna Kozicka Methodology area: recycling

    • The Adventures of the Young Grammar Detectives
      face-to-face or on-line

      The Adventures of the Young Grammar Detectives

      jak zaangażować najmłodszych uczniów w odkrywanie gramatyki języka obcego

      Trener: dr Anna Parr-Modrzejewska Methodology area: grammar learning

    • Give me 5 ideas to give a coursebook task a new life
      face-to-face or on-line

      Give me 5 ideas to give a coursebook task a new life

      jak wykonać (prawie każde) zadanie z podręcznika na (co najmniej) 5 różnych sposobów.

      Trener: Ewa Piotrowska Methodology area: engagement

    • The art and craft of teaching early communication
      face-to-face or on-line

      The art and craft of teaching early communication

      jak uczyć najmłodszych uczniów języka funkcjonalnego i przydatnych, gotowych do użycia w naturalnej komunikacji, zwrotów.

      Trener: dr Anna Parr-Modrzejewska Methodology area: speaking

    • Mission: Lead and manage! How to engage, activate and control (!) young learners
      face-to-face or on-line

      Mission: Lead and manage! How to engage, activate and control (!) young learners

      jakie techniki wykorzystać, żeby autentycznie zaangażować najmłodszych uczniów w działania i interakcje, a jednocześnie intensywnie rozwijać ich umiejętności językowe i mądrze nimi zarządzać.

      Trener: dr Anna Parr-Modrzejewska Methodology area: class management

    • Teaching more than English: Multi-literacies in young learners’ classroom
      face-to-face or on-line

      Teaching more than English: Multi-literacies in young learners’ classroom

      jak rozwijać u najmłodszych uczniów umiejętności rozumienia i krytycznej interpretacji informacji w tekstach, obrazach, filmach i kanałach cyfrowych.

      Trener: dr Anna Parr-Modrzejewska Methodology area: critical thinking

    • Assessing different forms of assessment in your primary classroom
      on-line only

      Assessing different forms of assessment in your primary classroom

      jakie metody oceniania mamy do dyspozycji w pracy z najmłodszymi uczniami, jaka jest ich specyfika i którą z nich wybrać - na konkretnych przykładach.

      Trener: Małgorzata Mróz Methodology area: assessment

    • Global learning skills for the 21st century primary classroom
      face-to-face or on-line

      Global learning skills for the 21st century primary classroom

      jak rozwijać kluczowe umiejętności uczniów według koncepcji 4K (komunikacja, krytyczne myślenie, kooperacja, kreatywność) na zajęciach z języka angielskiego dla dzieci i wczesnych nastolatków

      Trener: dr Anna Parr-Modrzejewska Methodology area: global skills

    • Let’s watch some … grammar! Video in the young learner’s classroom
      on-line only

      Let’s watch some … grammar! Video in the young learner’s classroom

      jak wspierać rozwój językowy najmłodszych dzięki połączeniu unikalnych treści, atrakcyjnych animacji i innych form wideo

      Trener: Małgorzata Mróz Methodology area: video-based teaching

    • How to navigate young learners’ progress with gamified digital tools
      on-line only

      How to navigate young learners’ progress with gamified digital tools

      jak wykorzystać supernowoczesne rozwiązania cyfrowe, by wzmocnić motywację i zaangażowanie oraz ułatwić najmłodszym przyswajanie materiału i umiejętności językowych

      Trener: Małgorzata Mróz Methodology area: games-based teaching

  • Teenagers

    • A gateway to engagement in your teenage classroom
      face-to-face or on-line

      A gateway to engagement in your teenage classroom

      jak realnie angażować współczesne nastolatki, budując z nimi odpowiednie relacje, wzmacniając wiarę we własne możliwości

      Trener: dr Czesław Kiński Methodology area: social-emotional learning

    • AssessMEANT – how to give feedback that motivates your teenage students
      face-to-face or on-line

      AssessMEANT – how to give feedback that motivates your teenage students

      jak sprawić, żeby ocenianie było motywującą formą komunikacji między nauczycielem a uczniem

      Trener: dr Jacek Łagun Methodology area: feedback

    • Use it or lose it! How to teach - and learn - vocabulary & grammar in context
      on-line only

      Use it or lose it! How to teach - and learn - vocabulary & grammar in context

      jak pomóc nastolatkom lepiej zapamiętywać środki językowe poprzez odpowiedni dobór ćwiczeń z kontekstem komunikacyjnym

      Trener: dr Karolina Kotorowicz-Jasińska Methodology area: language in use

    • Connecting people: equipping your teenagers for the world of tomorrow
      face-to-face or on-line

      Connecting people: equipping your teenagers for the world of tomorrow

      jak przygotować ucznia do skutecznego funkcjonowania we współczesnym świecie: rola komunikacji interpersonalnej oraz międzykulturowej

      Trener: dr Czesław Kiński Methodology area: global skills

    • How to kick your teenagers’ speaking skills into high gear
      face-to-face or on-line

      How to kick your teenagers’ speaking skills into high gear

      jak przełamać barierę w mówieniu nawet u najsłabszych i jak wszystkim pomóc mówić częściej, więcej i lepiej

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak Methodology area: speaking

    • How to assess your teenage students’ mistakes in speaking and writing
      on-line only

      How to assess your teenage students’ mistakes in speaking and writing

      jakie są najczęstsze przyczyny błędów językowych i jak skutecznie na nie reagować, by pomóc nastolatkom lepiej mówić i pisać w j. obcym

      Trener: dr Karolina Kotorowicz-Jasińska Methodology area: assessment

    • Mixability.ed – working with mixed ability teenage groups
      face-to-face or on-line

      Mixability.ed – working with mixed ability teenage groups

      jak organizować pracę w grupach składających się z nastoletnich uczniów o różnym poziomie zaawansowania

      Trener: dr Jacek Łagun Methodology area: mixed ability

    • All together now – how to orchestrate meaningful language skill revision with your teenagers
      on-line only

      All together now – how to orchestrate meaningful language skill revision with your teenagers

      skąd biorą się nierówności w poziomie uczniów jednej grupy i jak odpowiednio wesprzeć każdego nastolatka w trakcie trwania kursu języka obcego, aby nie pogłębiać różnic i harmonijnie pracować z całą grupą

      Trener: Małgorzata Mróz Methodology area: lesson planning

    • Attention-Friendly Teaching: Tips and Tricks, Tried-and-Tested
      face-to-face or on-line

      Attention-Friendly Teaching: Tips and Tricks, Tried-and-Tested

      jak i czym przyciągnąć uwagę nastolatków, jak ją utrzymać na dłużej i jak do tego wykorzystać chat GPT – kilka sprawdzonych tricków i patentów.

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak Methodology area: attention, engagement

    • How to help teenagers with their speaking – for exams and beyond
      face-to-face or on-line

      How to help teenagers with their speaking – for exams and beyond

      jak nowocześnie i skutecznie rozwijać umiejętność mówienia w języku obcym, m.in. (lecz nie wyłącznie) na potrzeby egzaminów takich jak Cambridge First

      Trener: dr Monika Cichmińska Methodology area: speaking

    • How to make sense of global skills behind YOUR classroom doors
      face-to-face or on-line

      How to make sense of global skills behind YOUR classroom doors

      jak uczyć współczesne nastolatki nie tylko znakomicie komunikować się po angielsku, ale także jak przy pomocy angielskiego wpływać na ich rzeczywistość i zmieniać ją na lepsze

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak Methodology area: thinking skills

    • How to develop higher order thinking skills with your teenagers
      face-to-face or on-line

      How to develop higher order thinking skills with your teenagers

      jak pomóc nastolatkom rozwijac się zaróno językowo jak i kognitywnie, jako część nowoczesnych zajęć z języka obcego

      Trener: dr Monika Cichmińska Methodology area: critical thinking

    • Teaching and learning English with the brain in mind
      face-to-face or on-line

      Teaching and learning English with the brain in mind

      jak dobierać i tworzyć ćwiczenia językowe, które zaciekawią, zaangażują i zachwycą współczesne nastolatki

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak Methodology area: engagement

    • Drill with a thrill in a teenage language classroom
      face-to-face or on-line

      Drill with a thrill in a teenage language classroom

      jak i dlaczego powtórki i utrwalanie są super ważne, jak często je najlepiej organizować i jakie ćwiczenia dobierać

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak Methodology area: revision

  • Adults

    • AI – yes, but how and why?
      face-to-face or on-line

      AI – yes, but how and why?

      jak wykorzystać najnowsze narzędzia napędzane algorytmami sztucznej inteligencji do tworzenia atrakcyjnych, spersonalizowanych ćwiczeń i zadań językowych, dla każdej grupy wiekowej i na każdym poziomie zaawansowania.

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak Methodology area: lesson planning

    • Present perfect(ly) – or: how to power your point (not just in PowerPoint)?
      face-to-face or on-line

      Present perfect(ly) – or: how to power your point (not just in PowerPoint)?

      jak tworzyć maksymalnie perswazyjne komunikaty i atrakcyjnie je prezentować przy pomocy nowoczesnych narzędzi off- i on-line.

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak Methodology area: soft skills

    • Making learning meaningful: What are integrated skills and why are they important?
      face-to-face or on-line

      Making learning meaningful: What are integrated skills and why are they important?

      jak sensownie łączyć rozwijanie umiejętności językowych i pozajęzykowych w nowoczesnym kursie języka obcego dla dorosłych

      Trener: dr Anna Parr-Modrzejewska Methodology area: integrating linguistic, non-linguistic skills

    • Ready or not, here the exam comes
      face-to-face or on-line

      Ready or not, here the exam comes

      jak efektywnie łączyć przygotowanie do egzaminu z sensowną pracą nad realnym użyciem języka

      Trener: dr Monika Cichmińska Methodology area: exams preparation, English in use

    • More than words: helping your students prepare for ESOL speaking tests
      face-to-face or on-line

      More than words: helping your students prepare for ESOL speaking tests

      jak wspomagać uczniów w świadomym rozwijaniu zasobów językowych oraz emocjonalnych, by odnieśli sukces na egzaminie ustnym z j. obcego

      Trener: dr Czesław Kiński Methodology area: exams, speaking

    • PAIRnormal activity: cooperation and collaboration as an attitude in teaching English
      face-to-face or on-line

      PAIRnormal activity: cooperation and collaboration as an attitude in teaching English

      jak tworzyć i wykorzystywać szanse na współpracę uczniów podczas rozwijania każdej z umiejętności językowych

      Trener: dr Jacek Łagun Methodology area: cooperation/ collaboration

    • Getting ready for the unpredictable future - 21st century skills as keys to flourishing in future job markets
      face-to-face or on-line

      Getting ready for the unpredictable future - 21st century skills as keys to flourishing in future job markets

      jak uczyć języka obcego, żeby wyposażać uczniów w zdolności komunikacyjne niezbędne na rynku pracy w XXI wieku

      Trener: dr Jacek Łagun Methodology area: global skills

    • How to assess adult learners effectively, on-line and off-line
      face-to-face or on-line

      How to assess adult learners effectively, on-line and off-line

      co naprawdę oznacza ocenianie wspierające w przypadku dorosłych i jak mądre strategie z klasy tradycyjnej przenieść do nauczania zdalnego

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak Methodology area: assessment

    • A new science of effectiveness behind your classroom doors
      face-to-face or on-line

      A new science of effectiveness behind your classroom doors

      jak projektować i przeprowadzać naprawdę efektywne zajęcia i programy językowe, bazując na wynikach najnowszych światowych badań nad tym, co (nie) działa w edukacji

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak Methodology area: science of learning

Znajdź reprezentanta
w swoim regionie

Wpisz kod pocztowy:

-