< wróć
zamknij x

21st century materials, challenges & solutions

Na bieżący rok akademicki 2022/2023 proponujemy do wyboru aż 24 sesje metodyczne, które pozwolą jeszcze lepiej wykorzystać potencjał naszych podręczników.

Tegoroczne sesje prezentujemy poniżej w czterech blokach: blok 1 – dla najmłodszych, blok 2 – dla nastolatków, blok 3 – dla (młodych) dorosłych, blok 4 – wspomagający nauczanie zdalne. O założeniach tegorocznego programu mówi dr Grzegorz Śpiewak w krótkim wprowadzeniu video.

 
    21st century materials, challenges & solutions
  • Young Learners

    • Jak dobrze zakręcić lekcją dla przedszkolaków on-line i off-line

      Jak dobrze zakręcić lekcją dla przedszkolaków on-line i off-line

      - czyli: jak sprytnie wkręcić maluchy, w klasie i przed ekranem, w historykę, piosenkę, nietuzinkowe powtarzanie słownictwa czy eko-projekt

      Trener: Barbara Bednarczyk

    • Discover smart lesson planning with Dex

      Discover smart lesson planning with Dex

      - czyli: jak mądrze zaplanować lekcję dla przedszkolaków tak, aby maksymalnie wykorzystać potencjał podręcznika a jednocześnie rozwijać kreatywność maluchów i ich umiejętność współpracy

      Trener: Barbara Bednarczyk

    • Let’s watch some … grammar! Video in the YL classroom

      Let’s watch some … grammar! Video in the YL classroom

      - czyli: jak wspierać rozwój językowy najmłodszych dzięki połączeniu unikalnych treści, atrakcyjnych animacji i innych form wideo

      Trener: Małgorzata Mróz

    • Creating competent readers in the lower primary classroom

      Creating competent readers in the lower primary classroom

      - czyli: jak rozwijać umiejętność czytania w języku obcym u najmłodszych, poprzez odpowiednio dobrane, atrakcyjne ćwiczenia i zadania

      Trener: dr Anna Parr-Modrzejewska

    • The art and craft of teaching early communication

      The art and craft of teaching early communication

      - czyli: jak uczyć najmłodszych uczniów języka funkcjonalnego i przydatnych, gotowych do użycia w naturalnej komunikacji, zwrotów

      Trener: dr Anna Parr-Modrzejewska

    • How to navigate young learners’ progress with gamified digital tools

      How to navigate young learners’ progress with gamified digital tools

      - czyli: jak wykorzystać supernowoczesne rozwiązania cyfrowe, by wzmocnić motywację i zaangażowanie oraz ułatwić najmłodszym przyswajanie materiału i umiejętności językowych

      Trener: Małgorzata Mróz

    • Lighten up and lighten your bag

      Lighten up and lighten your bag

      How to run lessons that engage young learners without spending too much time on preparations

      Trener: Dominika Krawczyńska

  • Teenagers

    • Attention-Friendly Teaching: Tips and Tricks, Tried-and-Tested

      Attention-Friendly Teaching: Tips and Tricks, Tried-and-Tested

      czyli: jak i czym przyciągnąć uwagę nastolatków, jak ją utrzymać na dłużej i jak do tego wykorzystać chat GPT – kilka sprawdzonych tricków i patentów.

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak

    • How to make sense (out) of global skills behind YOUR classroom doors

      How to make sense (out) of global skills behind YOUR classroom doors

      czyli: jak konkretnie i praktycznie, z grupą nastolatków, realizować cele nowoczesnej edukacji globalnej – jak uczyć ich nie tylko znakomicie komunikować się po angielsku, ale także jak przy pomocy angielskiego wpływać na ich rzeczywistość i zmieniać ją na lepsze.

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak

    • A gateway to higher order thinking skills

      A gateway to higher order thinking skills

      How to help your teenage students grow both cognitively and linguistically

      Trener: dr Monika Cichmińska

    • Mixed ability in a mixed reality

      Mixed ability in a mixed reality

      - czyli: jak prowadzić nowoczesne, angażujące zajęcia w grupach nastolatków o zróżnicowanym poziomie kompetencji językowych i umiejętności komunikacyjnych

      Trener: Małgorzata Mróz

    • Attend to attention in foreign language teaching

      Attend to attention in foreign language teaching

      - czyli: jak utrzymać uwagę ucznia w klasie językowej i zaangażować mózg ucznia do lepszej współpracy

      Trener: Marta Rosińska

    • How to help teenagers with their speaking – for exams and beyond

      How to help teenagers with their speaking – for exams and beyond

      - czyli: jak nowocześnie i skutecznie rozwijać umiejętność mówienia w języku obcym, m.in. lecz nie wyłącznie na potrzeby egzaminów takich jak Cambridge First

      Trener: dr Monika Cichmińska

    • Developing speaking skills off-line and on-line in an engaging and effective way

      Developing speaking skills off-line and on-line in an engaging and effective way

      - czyli: jak zwiększyć learner talking time w klasie i/lub w warunkach zdalnych, jak skutecznie zarządzać zadaniami na mówienie i jak udzielać informacji zwrotnej

      Trener: Łukasz Olesiak

    • Teaching and learning English with the brain in mind & beyond

      Teaching and learning English with the brain in mind & beyond

      - czyli: jak dobierać i tworzyć ćwiczenia, które zachwycą, pobudzą i zaangażują współczesne nastolatki

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak

    • Drill with a thrill in a teenage language classroom

      Drill with a thrill in a teenage language classroom

      - czyli: jak i dlaczego powtórki i utrwalanie są super ważne, jak często je najlepiej organizować i jakie ćwiczenia dobierać

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak

  • Adults

    • Developing adult learners’ visual competence on-line and off-line

      Developing adult learners’ visual competence on-line and off-line

      - czyli: jakie mikro-umiejętności są niezbędne, by uczący się skutecznie przetwarzał informacje zawarte w obrazie statycznym i wideo oraz jak je rozwijać w nowoczesnym kursie języka obcego

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak

    • Assessing adult learners on-line and off-line

      Assessing adult learners on-line and off-line

      - czyli: co naprawdę oznacza ocenianie wspierające w przypadku dorosłych i jak mądre strategie z klasy tradycyjnej przenieść do nauczania zdalnego

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak

    • Making language relevant on-line & off-line

      Making language relevant on-line & off-line

      - czyli: jak zachęcić słuchaczy do aktywnej analizy struktur językowych pod względem ich realnej wartości komunikacyjnej, podnieść poziom zaangażowania i motywacji słuchaczy na zajęciach tradycyjnych lub zdalnych

      Trener: dr Monika Cichmińska

    • The pedagogy of focus. From distraction to attention on-line & off-line

      The pedagogy of focus. From distraction to attention on-line & off-line

      - czyli: jak zarządzać uwagą uczniów i ich poziomem koncentracji, by znacznie podnieść efektywność utrwalania i długofalowego zapamiętywania materiału językowego, na zajęciach tradycyjnych lub zdalnych

      Trener: Marta Rosińska

    • Helping adult learners cope with communicative failure – on-line and/or off-line

      Helping adult learners cope with communicative failure – on-line and/or off-line

      - czyli: skąd biorą się porażki komunikacyjne i jak uczącego się na nie strategicznie przygotować, m.in. dzięki technikom mediacji językowej

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak

    • A new science of effectiveness behind your classroom doors

      A new science of effectiveness behind your classroom doors

      - czyli: jak projektować i przeprowadzać naprawdę efektywne zajęcia i programy językowe, bazując na wynikach najnowszych światowych badań nad tym, co (nie) działa w edukacji

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak

  • On-line tools and solutions

    • Lekcje kreatywnie nakręcone

      Lekcje kreatywnie nakręcone

      - czyli: jak przygotować edukacyjne materiały wideo i zaangażować uczniów do tworzenia własnych filmów

      Trener: Łukasz Olesiak

    • Rozsądne ocenianie zdalne

      Rozsądne ocenianie zdalne

      - czyli: jak synchronicznie i asynchronicznie sprawdzać efekty kształcenia

      Trener: Łukasz Olesiak

    • Metody dydaktyczne ukierunkowane na działanie w edukacji zdalnej

      Metody dydaktyczne ukierunkowane na działanie w edukacji zdalnej

      - czyli: jak uczyć aktywizując uczniów, a nie jedynie prowadzić wykład online

      Trener: Łukasz Olesiak

    • TIK 3 x TAK!

      TIK 3 x TAK!

      – czyli: 3 sprawdzone, sensowne i skuteczne narzędzia on-line na zajęciach z języka obcego

      Trener: Łukasz Olesiak

    • Test doskonały 2.0

      Test doskonały 2.0

      – czyli: jak tworzyć testy i ćwiczenia online, które uczą i same się sprawdzają

      Trener: Łukasz Olesiak

    • 3 x W …?!

      3 x W …?!

      – czyli: jak stworzyć Własną Wspaniałą Witrynę internetową, bez żadnej znajomości kodowania

      Trener: Łukasz Olesiak

Skontaktuj się z reprezentantem

Pokaż reprezentantów