Macmillan approach to 21st century...

Na rok akademicki 2018 – 2019 proponujemy Państwu aż 38 sesji metodycznychrozwojowych, które tworzą program "Macmillan approach to 21st century teaching & learning".

O założeniach tego programu mówi dr Grzegorz Śpiewak w krótkim wprowadzeniu video. Tegoroczne sesje prezentujemy poniżej w 10 blokach tematycznych. Każdy z tych bloków rozpoczyna się filmikiem dr. Grzegorza Śpiewaka, który w kilku słowach przedstawia koncepcję poszczególnych szkoleń. Zapraszamy serdecznie!

 
    Macmillan approach to 21st century...
  • Technology-supported language teaching

    •  
    • TIK 3 x TAK!

      – czyli: 3 sprawdzone, sensowne i skuteczne narzędzia on-line na zajęciach z języka obcego

      Trener: Łukasz Olesiak

    • Test doskonały 2.0

      – czyli: jak tworzyć testy i ćwiczenia online, które uczą i same się sprawdzają

      Trener: Łukasz Olesiak

    • How to tame an interactive whiteboard ?

      – czyli: tablica interaktywna jako przyjazne i pomocne narzędzie w rękach nowoczesnego językowca

      Trener: Łukasz Olesiak

    • MOOCs: the demise of language teachers?

      – czyli: Massive Open On-line Courses jako bezkonkurencyjny sposób na naukę przez całe życie

      Trener: Łukasz Olesiak

  • Personal Branding

    •  
    • 3 x W …?!

      – czyli: jak stworzyć Własną Wspaniałą Witrynę internetową dla własnej marki osobistej, bez żadnej znajomości kodowania

      Trener: Łukasz Olesiak

    • Present(ations) Perfect

      - czyli: jak tworzyć i prowadzić fantastyczne wystąpienia publiczne

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak

  • Lesson Planning & Design

    •  
    • Lesson planning 2.0

      - czyli: jak z głową i sercem planować lekcje języka obcego w XXI wieku

      Trener: Marta Rosińska

    • The power of challenge in the classroom

      - czyli: jak mądrze podnosić poprzeczkę kognitywną i językową, żeby wzmocnić efektywność nowoczesnej lekcji języka obcego

      Trener: Marta Rosińska

    • A new science of effectiveness behind your classroom doors

      - czyli: jak projektować naprawdę efektywne zajęcia językowe

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak

    • Teaching & learning English as a life skill

      - czyli: jak dobierać priorytety w edukacji językowej w drugiej dekadzie XXI wieku i jak na ich podstawie tworzyć atrakcyjne zajęcia i nowoczesne programy językowe

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak

    • Facts and myths in brain-friendly teaching and learning

      – czyli: jak planować nowoczesne, angażujące zajęcia językowe i skutecznie motywować nastolatków i dorosłych

      Trener: dr Monika Cichmińska

  • Life Skills

    •  
    • Teaching & learning English as a life skill

      - czyli: jak dobierać priorytety w edukacji językowej w drugiej dekadzie XXI wieku i jak na ich podstawie tworzyć atrakcyjne zajęcia i programy językowe

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak

    • Attend to attention in foreign language teaching!

      - czyli: jak utrzymać uwagę ucznia w klasie językowej i zaprząc mózg ucznia do lepszej współpracy

      Trener: Marta Rosińska

    • Critical thinking makes sense

      - czyli: jak na nowo odkryć i wykorzystać potencjał potencjalnych tekstów, mówionych, pisanych i hybrydowych, by wnieśc wartość dodaną do zajęć języka obcego dla nastolatków i dorosłych

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak

    • Present(ations) Perfect

      - czyli: jak pomagać słuchaczom tworzyć i prowadzić fantastyczne wystąpienia publiczne

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak

  • Teaching of Core Language Skills

    •  
    • Hearing or real listening

      - czyli: jak sensownie i skutecznie uczyć słuchania

      Trener: dr Karolina Kotorowicz-Jasińska

    • There is more to reading than meets the eye

      - czyli: na czym naprawdę polega skuteczne czytanie i jak tego uczyć?

      Trener: dr Karolina Kotorowicz-Jasińska

    • Mindfulness & language teaching in the 21st century

      - czyli: jak nowocześnie rozwijać u dorosłych umiejętność czytania i pisania w języku obcym

      Trener: dr Monika Cichmińska

    • Sounds good

      - czyli: dlaczego warto uczyć wymowy jako kluczowej części umiejętności mówienia w języku obcym – i jak pokazać polskim uczniom, że mają świetne ucho do języków

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak

  • Grammar Teaching

    •  
    • Grammar and the brain

      – czyli: jak mózg uczy się gramatyki

      Trener: dr Monika Cichmińska

    • Prepositions and phrasal verbs uncovered

      – czyli: jak zrozumieć logikę ich użycia oraz jak praktycznie zastosować odkryte reguły

      Trener: dr Monika Cichmińska

    • Less Tense (about the grammar of verbs)

      – czyli: jak pokazać uczniom, że gramatyka czasowników angielskich jest w pełni sensowna, logiczna i że pomaga skutecznie się komunikować

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak

    • Exceptional exceptions

      – czyli: jak skutecznie radzić sobie z regułami gramatycznymi (i wyjątkami od nich)

      Trener: Jeremy Day

  • (Very) Young Learners

    •  
    • Shaping the young brains

      - czyli: jak się uczy mały mózg i jak to wykorzystać na lekcjach języka angielskiego

      Trener: dr Anna Parr-Modrzejewska

    • Teaching for early communication

      - czyli: jak uczyć najmłodszych uczniów języka funkcjonalnego i przydatnych, gotowych do użytku zwrotów

      Trener: dr Anna Parr-Modrzejewska

    • Creating a language-rich English Preschool for Young Learners

      - czyli: mnóstwo pomysłów na wykorzystanie pomocy obrazów, dźwięków i gier na zajęciach dla najmłodszych

      Trener: dr Anna Parr-Modrzejewska

    • Sounds good for Young Learners

      - czyli: jak zachwycić dzieciaki dźwiękami języka obcego, jak pomóc im je rozpoznawać i naśladować

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak

    • Developing YLs' cognitive competence

      - czyli: jak rozwijać najmłodszych uczniów zarówno językowo jak i kognitywnie

      Trener: Małgorzata Mróz

    • Magic is the key

      - czyli: jak pobudzić ciekawość i zaangażować najmłodszych uczniów, wplatając elementy magii w zajęcia językowe

      Trener: Ewelina Adamczyk

  • Teenagers

    •  
    • How to help teenagers with their speaking

      - czyli: jak rozwijać najmłodszych uczniów zarówno językowo jak i kognitywnie

      Trener: Marta Rosińska

    • Beyond visualising

      - czyli: jak mądrze pracować z materiałami wizualnymi, on-line i off-line, w tym także z video, w nowoczesnych kursach dla nastolatków

      Trener: Olga Gusakovskaya

    • Teaching and learning English with the brain in mind & beyond

      - czyli: jak dobierać i tworzyć ćwiczenia, które zachwycą, pobudzą i zaangażują współczesne nastolatki

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak

    • Drill with a thrill

      - czyli: jak i dlaczego powtórki i utrwalanie są super ważne, jak często je najlepiej organizować, jakie ćwiczenia dobierać

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak

    • Teenage brain

      - czyli: jak to, co wiemy o mózgu nastolatka, zamienić na super angażujące i skuteczne ćwiczenia i techniki pracy w klasie językowej

      Trener: dr Monika Cichmińska

  • Exam Preparation

    •  
    • Cambridge’s 14

      - czyli: jak skutecznie, krok po kroku przygotowywać do egzaminu ustnego Cambridge First, z mnóstwem praktycznych podpowiedzi zza biurka certyfikowanego egzaminatora

      Trener: Czesław Kiński, dr Jacek Łagun

    • Vocabulary Teachng 2.0

      - czyli: jak uczyć słownictwa, aby uczeń używał go poprawnie i skutecznie, pod kątem egzaminów i nie tylko

      Trener: Marta Rosińska

  • Business Training

    •  
    • What’s the use of English to a modern professional…?

      - czyli: jak nowocześnie uczyć angielskiego do celów profesjonalnych, ze szczególnym naciskiem na jakość języka mówionego w wystąpieniach publicznych i oficjalnych

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak

    • Meaningful spoken interaction in a large BE group?

      - czyli: jak rozwijać umiejętności komunikacyjne poprzez rozwijanie kluczowych umiejętności miękkich w dużych grupach pre-service

      Trener: dr Grzegorz Śpiewak

Skontaktuj się z reprezentantem

Pokaż reprezentantów