Obsługa zamówień ✆ 782 223 311 » | Pomoc serwisu staffroom.pl » | Pomoc z zakresu produktów cyfrowych »
Bezpłatne szkolenia metodyczne w ramach Golden i Platinum Macmillan Partners
Rozwój metodyczny lektorów, którzy korzystają z naszych kursów, jest dla nas niezwykle ważny. Dlatego w naszej ofercie znajdą Państwo szeroki wybór tematów ukazujących metodykę nauczania z jej różnych stron i aspektów, takich jak:
- learner engagement, focus, attention, motivation
- global skills, critical thinking, visual competence, cooperation & collaboration
- grammar, reading, speaking, context-based teaching, mediation
- lesson planning, consolidation & revision, assessment, exam preparation.
Ofertę 35 sesji do wyboru prezentujemy poniżej w 3 blokach ułożonych według wieku słuchaczy: najmłodszych uczniów, nastolatków i (młodych) dorosłych. Szkolenia prowadzimy w siedzibie Państwa szkoły/uczelni lub online.
Aby zorganizować szkolenie w ramach programu Macmillan Partners, prosimy o kontakt z reprezentantem w Państwa regionie.
-
Young Learners
-
face-to-face or on-line
Engaging young minds and senses: storytelling for active learning of your young learners
jak wykorzystać różnorodne techniki storytellingu w pracy z najmłodszymi, aby rozwijać zarówno ich umiejętności językowe jak i ich kreatywność i kompetencje społeczne
Trener: Anna Kozicka Methodology area: engagement
-
face-to-face or on-line
Give me 5 revision techniques & routines – fresh aces up your sleeve when you teach young learners
jak efektywnie I kreatywnie utrwalać materiał językowy z najmłodszymi, tak by realnie wspomóc długofalowe zapamiętywanie
Trener: Anna Kozicka Methodology area: recycling
-
face-to-face or on-line
Give me 5 ideas to give a coursebook task a new life
jak wykonać (prawie każde) zadanie z podręcznika na (co najmniej) 5 różnych sposobów.
Trener: Ewa Piotrowska Methodology area: engagement
-
face-to-face or on-line
The art and craft of teaching early communication
jak uczyć najmłodszych uczniów języka funkcjonalnego i przydatnych, gotowych do użycia w naturalnej komunikacji, zwrotów.
Trener: dr Anna Parr-Modrzejewska Methodology area: speaking
-
face-to-face or on-line
Mission: Lead and manage! How to engage, activate and control (!) young learners
jakie techniki wykorzystać, żeby autentycznie zaangażować najmłodszych uczniów w działania i interakcje, a jednocześnie intensywnie rozwijać ich umiejętności językowe i mądrze nimi zarządzać.
Trener: dr Anna Parr-Modrzejewska Methodology area: attention, engagement
-
face-to-face or on-line
Teaching more than English: Multi-literacies in young learners’ classroom
jak rozwijać u najmłodszych uczniów umiejętności rozumienia i krytycznej interpretacji informacji w tekstach, obrazach, filmach i kanałach cyfrowych.
Trener: dr Anna Parr-Modrzejewska Methodology area: critical thinking
-
face-to-face or on-line
Komiksowo
jak przy pomocy komiksów wesprzeć naturalną komunikację między uczniami.
Trener: Barbara Bednarczyk Methodology area: speaking
-
face-to-face or on-line
Tekturlove
jak kartonowe pomoce dydaktyczne mogą wspomóc recyklingowanie kluczowego słownictwa na zajęciach.
Trener: Barbara Bednarczyk Methodology area: vocabulary
-
on-line only
Assessing different forms of assessment in your primary classroom
jakie metody oceniania mamy do dyspozycji w pracy z najmłodszymi uczniami, jaka jest ich specyfika i którą z nich wybrać - na konkretnych przykładach.
Trener: Małgorzata Mróz Methodology area: assessment
-
on-line only
No student left behind – how to prepare meaningful skill check-ups for your young learners
skąd biorą się nierówności w poziomie uczniów jednej grupy i jak odpowiednio wesprzeć każde dziecko w trakcie trwania kursu języka obcego, aby nie pogłębiać różnic i harmonijnie pracować z całą grupą
Trener: Małgorzata Mróz Methodology area: mixed ability
-
face-to-face or on-line
Global learning skills for the 21st century primary classroom
jak rozwijać kluczowe umiejętności uczniów według koncepcji 4K (komunikacja, krytyczne myślenie, kooperacja, kreatywność) na zajęciach z języka angielskiego dla dzieci i wczesnych nastolatków
Trener: dr Anna Parr-Modrzejewska Methodology area: global skills
-
face-to-face or on-line
Jak dobrze zakręcić lekcją dla przedszkolaków on-line i off-line
jak sprytnie wkręcić maluchy, w klasie i przed ekranem, w historykę, piosenkę, nietuzinkowe powtarzanie słownictwa czy eko-projekt
Trener: Barbara Bednarczyk Methodology area: engagement
-
face-to-face or on-line
Discover smart lesson planning for your young learners
jak mądrze zaplanować lekcję dla przedszkolaków tak, aby maksymalnie wykorzystać potencjał podręcznika a jednocześnie rozwijać kreatywność maluchów i ich umiejętność współpracy
Trener: Barbara Bednarczyk Methodology area: lesson planning
-
on-line only
Let’s watch some … grammar! Video in the young learner’s classroom
jak wspierać rozwój językowy najmłodszych dzięki połączeniu unikalnych treści, atrakcyjnych animacji i innych form wideo
Trener: Małgorzata Mróz Methodology area: grammar
-
face-to-face or on-line
Creating competent readers in the lower primary classroom
jak rozwijać umiejętność czytania w języku obcym u najmłodszych, poprzez odpowiednio dobrane, atrakcyjne ćwiczenia i zadania
Trener: dr Anna Parr-Modrzejewska Methodology area: reading
-
on-line only
How to navigate young learners’ progress with gamified digital tools
jak wykorzystać supernowoczesne rozwiązania cyfrowe, by wzmocnić motywację i zaangażowanie oraz ułatwić najmłodszym przyswajanie materiału i umiejętności językowych
Trener: Małgorzata Mróz Methodology area: gamification, assessment
-
-
Teenagers
-
face-to-face or on-line
AssessMEANT – how to give feedback that motivates your teenage students
jak sprawić, żeby ocenianie było motywującą formą komunikacji między nauczycielem a uczniem
Trener: dr Jacek Łagun Methodology area: assessment
-
on-line only
Use it or lose it! How to teach - and learn - vocabulary & grammar in context
jak pomóc nastolatkom lepiej zapamiętywać środki językowe poprzez odpowiedni dobór ćwiczeń z kontekstem komunikacyjnym
Trener: dr Karolina Kotorowicz-Jasińska Methodology area: context-based teaching
-
face-to-face or on-line
Connecting people: equipping your teenagers for the world of tomorrow
jak przygotować ucznia do skutecznego funkcjonowania we współczesnym świecie: rola komunikacji interpersonalnej oraz międzykulturowej
Trener: dr Czesław Kiński Methodology area: global skills
-
face-to-face or on-line
How to kick your teenagers’ speaking skills into high gear
jak przełamać barierę w mówieniu nawet u najsłabszych i jak wszystkim pomóc mówić częściej, więcej i lepiej
Trener: dr Grzegorz Śpiewak Methodology area: speaking
-
on-line only
How to assess your teenage students’ mistakes in speaking and writing
jakie są najczęstsze przyczyny błędów językowych i jak skutecznie na nie reagować, by pomóc nastolatkom lepiej mówić i pisać w j. obcym
Trener: dr Karolina Kotorowicz-Jasińska Methodology area: assessment
-
face-to-face or on-line
Mixability.ed – working with mixed ability teenage groups
jak organizować pracę w grupach składających się z nastoletnich uczniów o różnym poziomie zaawansowania
Trener: dr Jacek Łagun Methodology area: mixed ability
-
on-line only
All together now – how to orchestrate meaningful language skill revision with your teenagers
skąd biorą się nierówności w poziomie uczniów jednej grupy i jak odpowiednio wesprzeć każdego nastolatka w trakcie trwania kursu języka obcego, aby nie pogłębiać różnic i harmonijnie pracować z całą grupą
Trener: Małgorzata Mróz Methodology area: lesson planning
-
face-to-face or on-line
Attention-Friendly Teaching: Tips and Tricks, Tried-and-Tested
jak i czym przyciągnąć uwagę nastolatków, jak ją utrzymać na dłużej i jak do tego wykorzystać chat GPT – kilka sprawdzonych tricków i patentów.
Trener: dr Grzegorz Śpiewak Methodology area: attention, engagement
-
face-to-face or on-line
How to help teenagers with their speaking – for exams and beyond
jak nowocześnie i skutecznie rozwijać umiejętność mówienia w języku obcym, m.in. (lecz nie wyłącznie) na potrzeby egzaminów takich jak Cambridge First
Trener: dr Monika Cichmińska Methodology area: speaking
-
face-to-face or on-line
How to make sense of global skills behind YOUR classroom doors
jak uczyć współczesne nastolatki nie tylko znakomicie komunikować się po angielsku, ale także jak przy pomocy angielskiego wpływać na ich rzeczywistość i zmieniać ją na lepsze
Trener: dr Grzegorz Śpiewak Methodology area: global skills
-
face-to-face or on-line
How to develop higher order thinking skills with your teenagers
jak pomóc nastolatkom rozwijac się zaróno językowo jak i kognitywnie, jako część nowoczesnych zajęć z języka obcego
Trener: dr Monika Cichmińska Methodology area: critical thinking
-
face-to-face or on-line
Teaching and learning English with the brain in mind & beyond
jak dobierać i tworzyć ćwiczenia językowe, które zaciekawią, zaangażują i zachwycą współczesne nastolatki
Trener: dr Grzegorz Śpiewak Methodology area: learner engagement
-
face-to-face or on-line
Drill with a thrill in a teenage language classroom
jak i dlaczego powtórki i utrwalanie są super ważne, jak często je najlepiej organizować i jakie ćwiczenia dobierać
Trener: dr Grzegorz Śpiewak Methodology area: consolidation & revision
-
-
Adults
-
face-to-face or on-line
AI – yes, but how and why?
jak wykorzystać najnowsze narzędzia napędzane algorytmami sztucznej inteligencji do tworzenia atrakcyjnych, spersonalizowanych ćwiczeń i zadań językowych, dla każdej grupy wiekowej i na każdym poziomie zaawansowania.
Trener: dr Grzegorz Śpiewak Methodology area: lesson planning, teacher development
-
face-to-face or on-line
Present perfect(ly) – or: how to power your point (not just in PowerPoint)?
jak tworzyć maksymalnie perswazyjne komunikaty i atrakcyjnie je prezentować przy pomocy nowoczesnych narzędzi off- i on-line.
Trener: dr Grzegorz Śpiewak Methodology area: teacher development, speaking
-
face-to-face or on-line
More than words: helping your students prepare for ESOL speaking tests
jak wspomagać uczniów w świadomym rozwijaniu zasobów językowych oraz emocjonalnych, by odnieśli sukces na egzaminie ustnym z j. obcego
Trener: dr Czesław Kiński Methodology area: exams
-
face-to-face or on-line
PAIRnormal activity: cooperation and collaboration as an attitude in teaching English
jak tworzyć i wykorzystywać szanse na współpracę uczniów podczas rozwijania każdej z umiejętności językowych
Trener: dr Jacek Łagun Methodology area: cooperation/ collaboration
-
face-to-face or on-line
Getting ready for the unpredictable future - 21st century skills as keys to flourishing in future job markets
jak uczyć języka obcego, żeby wyposażać uczniów w zdolności komunikacyjne niezbędne na rynku pracy w XXI wieku
Trener: dr Jacek Łagun Methodology area: global skills
-
face-to-face or on-line
How to assess adult learners effectively, on-line and off-line
co naprawdę oznacza ocenianie wspierające w przypadku dorosłych i jak mądre strategie z klasy tradycyjnej przenieść do nauczania zdalnego
Trener: dr Grzegorz Śpiewak Methodology area: assessment
-
face-to-face or on-line
How to make language relevant on-line & off-line
jak zachęcić słuchaczy do aktywnej analizy struktur językowych pod względem ich realnej wartości komunikacyjnej, podnieść poziom zaangażowania i motywacji słuchaczy na zajęciach tradycyjnych lub zdalnych
Trener: dr Monika Cichmińska Methodology area: focus, engagement, motivation
-
face-to-face or on-line
How to help adult learners cope with communicative failure – on-line and/or off-line
skąd biorą się porażki komunikacyjne i jak uczącego się na nie strategicznie przygotować, m.in. dzięki technikom mediacji językowej
Trener: dr Grzegorz Śpiewak Methodology area: mediation
-
face-to-face or on-line
A new science of effectiveness behind your classroom doors
jak projektować i przeprowadzać naprawdę efektywne zajęcia i programy językowe, bazując na wynikach najnowszych światowych badań nad tym, co (nie) działa w edukacji
Trener: dr Grzegorz Śpiewak Methodology area: lessson planning
-
Znajdź reprezentanta
w swoim regionie
Wpisz kod pocztowy: